Over Maarten Jonges

Als ervaren marketing en sales specialist is Maarten (1966) in staat effectief te communiceren met zowel jouw medewerkers, klanten als leveranciers.

Doortastend, integer en praktisch ingesteld, met het vermogen om zich zeer snel aan nieuwe omgevingen aan te passen.

Werkt optimistisch, ondernemend en resultaatgericht. Is analytisch sterk, betrouwbaar en hands-on.

Een sparringpartner en relatiebeheerder waarbij begrippen als succesvol, loyaal, eerlijk en partnership van belang zijn.

Mede dankzij zijn eigen ervaring als zelfstandig ondernemer en rol als ondernemersbegeleider weet Maarten om te gaan met de grillen van de markt en klant. Maarten is in staat snel en effectief uw business- en verkoopstructuur te doorgronden, te analyseren en optimaliseren.

Meer weten?

Intentie & Ambitie

De klantwens en medewerker tevredenheid staan centraal. Met onze diensten willen wij bedrijven en organisaties helpen hun waardevolle klanten en medewerkers voor langere tijd aan zich te binden.

Wij onderscheiden ons door realistische sales-, marketing- en managementondersteuning te bieden aan klantgerichte ondernemingen.
Wij streven naar succesvolle dienstverlening en het geven van realistische en bruikbare adviezen. Zorgvuldig en integer. Onafhankelijk en objectief.

Tevreden klanten

Klanttevredenheid wordt bepaald door het verschil tussen zijn ervaringen met de organisatie (het product, de dienst, de contacten, de service, etc) en de verwachtingen die hij daarvoor heeft.​ Management gebaseerd op klant- en medewerker feedback is van belang.
​Wij richten ons op organisaties die hun klant en klanttevredenheid centraal stellen. Kleine en middelgrote ondernemingen die hun langer bestaande, of juist nieuwe processen en dienstverlening willen laten toetsen en/of verbeteren.

Klantgericht is een bedrijfscultuur

Een betere marktfocus vraagt om verandering van gevestigde structuren en culturen. Een klantgerichte organisatie is gericht op het creëren en bevredigen van klanten door continue gerichtheid op hun behoeften en wensen. De markt verandert, de wensen van de klanten veranderen; je gehele organisatie moet de bereidheid hebben zich te blijven aanpassen en zich met het bedrijf verbonden blijven voelen.

Alles waarmee de klant in aanraking komt, moet aan zijn wensen voldoen. Klantgerichtheid biedt perspectief op meer rendement en een grotere continuïteit.

Zorg voor betrokken, blije medewerkers die trots zijn op jouw bedrijf en dit ook uitdragen.
​Stel klanttevredenheid als hoogste doel!

Keuzes maken

Welk soort klanten wil je wel en welke wil je niet bedienen?

Op basis van klantbehoeften, klantwaarde, de doelgroepkeuze van de concurrentie en jouw eigen mogelijkheden nu en in de toekomst leg je dit vast in je strategie.
Dan volgt de marktbenadering. Hoe bedien je de klantsegmenten, met welke producten en diensten, tegen welke prijs, hoe vul je de relatie met de klant in, welke service lever je en met welke emotionele positionering (imago / branding).

​Wij helpen zodanig dat de prestaties van ondernemingen zo goed mogelijk aansluiten hun missie en visie.

opdrachtgevers

kennis & ervaring